Praca Call Center Katowice

Experts Sp. z o.o. - Katowice, Silesian Voivodeship, pl (+2 miejscowości)
Naszą obsesją jest ciągłe szukanie wartości dodanych czyli najlepszych rozwiązań dla klienta jakie dziś daje rynek. Tworzymy unikatowe...
od: pl.talent.com - 8 dni temu

SGS - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
Jesteśmy **SGS** - światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci...
od: pl.talent.com - Wczoraj
Oviva - Katowice, Polska
Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe Kundenzufriedenheit und ein unvergessliches Kundenerlebnis, in dem Du unsere Kunden...
od: gowork.pl - Przed więcej niż 30 dniami

SGS - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
Jesteśmy SGS - światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec **w zakresie** **zrównoważonego...
od: pl.talent.com - 2 dni temu

Concentrix - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
• Selecting, training, developing, and managing performance of direct reports and their associates; including planning and assigning...
od: pl.talent.com - 2 dni temu
Experts Sp. z o.o. - Katowice, Polska (+3 miejscowości)
Doradztwo oraz aktywna sprzedaż bezkonkurencyjnego na rynku kompleksowego pakietu rozwiązań optymalizacji kosztów dla biznesu składającego...
od: gowork.pl - Przed więcej niż 30 dniami

SGS - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
SGS jest światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji. Działamy w sieci ponad 2500 laboratoriów i biur w 115 krajach...
od: pl.talent.com - 3 dni temu

Concentrix - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
The Advisor I, Customer Service position interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the Internet depending...
od: pl.talent.com - 13 dni temu
Concentrix - Katowice, śląskie
Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information...
od: praca.pl - 14 dni temu

Concentrix CVG International - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło...
od: pl.talent.com - 9 dni temu