Praca Customer Service Representative Województwo Mazowieckie
Warszawa, Województwo mazowieckie, Poland
We lead global healthcare technology and boldly attack the most challenging health problems facing humanity by searching out and finding...
od: jobleads.pl - Przed więcej niż 30 dniami
Warszawa, Województwo mazowieckie, Poland
Our unwavering commitment to inclusion, diversity, and equity (ID&E) means zero barriers to opportunity within Medtronic and a culture...
od: jobleads.pl - Przed więcej niż 30 dniami
Accenture - Warszawa, mazowieckie
As Customer Service Representative, you will assist our customers to solve issues concerning our online advertising products and answering...
od: Karierawfinansach.pl - Przed więcej niż 30 dniami
Accenture - Warszawa, mazowieckie
Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply...
od: Karierawfinansach.pl - Przed więcej niż 30 dniami
HAYS - Warszawa, Polska
Drive sales through engagement of customers, suggestive selling, and sharing product knowledge. Keep records of customer interactions...
od: Infopraca.pl (+1 źródło) - 19 dni temu
Accenture - Warszawa, mazowieckie
Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply...
od: Karierawfinansach.pl - Przed więcej niż 30 dniami
Michael Page - Warsaw
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2. Komunikatywność i profesjonalizm w kontaktach z klientami.
od: Michaelpage.pl - Przed więcej niż 30 dniami
Michael Page - Warsaw
Drafting new leasing/financing agreements Daily collaboration with other company departments Inputting data into the system Good command...
od: Michaelpage.pl - Przed więcej niż 30 dniami
Warszawa, Województwo mazowieckie, Poland
Klienci są dla nas najważniejsi! Dlatego w eService stworzyliśmy Centrum Współpracy z Klientem, którego zadaniem jest zarówno prowadzenie...
od: jobleads.pl - 25 dni temu
Michael Page - Warsaw
Adaptable and Quick to Respond: You thrive in fast-paced, dynamic settings. Promote understanding of workflow and communication methods...
od: Michaelpage.pl - Przed więcej niż 30 dniami