Praca Administracja - Prace biurowe Kartuzy
Wiktoria Hasa - Gdynia
wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje...
od: trojmiasto.pl - 7 dni temu
Talenty i Rezultaty - Gdynia
Polecamy pracodawcę i tę ofertę – to stabilna firma z wartościami i przyszłością!Zakres obowiązków Praca na gotowych szablonach Excel... 6 500 – 9 700 PLN
od: nofluffjobs.com - 10 dni temu
D-DENT - Sopot
Centrum Nowoczesnej Stomatologii D-DENT poszukuje asytstentki do pracy z minimum 5 letnim stażem.
od: trojmiasto.pl - 10 dni temu
Uniwersytet Morski w Gdyni - Gdynia Grabówek
- znajomość programów MS Office, mile widziana znajomość programu hotelarskiego, - gotowość do pracy zmianowej (07:00-19:00; 19:00...
od: trojmiasto.pl - 10 dni temu
UHM MAJER - Gdynia, Pomorskie
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Prowadzimy szkolenia przygotowujące do pracy dlatego jeśli nie masz doświadczenia...
od: lento.pl - 13 dni temu
NWIC - New Wave International Cargo, Poland - Gdynia
New Wave International Cargo to amerykańska firma z branży TSL, działająca na terenie USA, Indii i Polski, specjalizująca się w spedycji... 4 700 – 5 500 PLN
od: nofluffjobs.com - 13 dni temu
Agis Management Group 1sp. zo.o - Sopot, Pomorskie
Praca na pełen etat, poniedziałek czwartek 8:30-17:00, piątek 8:30-14:30. Wsparcie w organizacji podróży służbowych Zarządu. Stanowisko...
od: lento.pl - 19 dni temu
DHL eCommerce Poland - Tuchom Dodatkowa/sezonowa
Możesz z łatwością cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Aby to zrobić, napisz do IOD na adres: dpo.parcel[at]dhl.com. Wycofanie zgody...
od: trojmiasto.pl - 26 dni temu
POLOmarket - Banino, pomorskie, Polska
• stawkę 28,10 zł brutto za godzinę pracy. „Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest H 500 P2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...
od: erecruiter.pl - 19 dni temu
UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o. - Gdynia
Transparentna ścieżka kariery - dołączając do zespołu, otwierasz sobie drzwi do realnej ścieżki kariery. Jesteśmy dumni z tego, że...
od: jobdesk.pl (+1 źródło) - 21 dni temu