Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT) Wieliczka  

Zobacz więcej
Informacja o ofercie

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego
Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie)
Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego […]
Podstawowa znajomość sieci komputerowych
Zainteresowanie technologiami LAN, WiFi, FTTH […]
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowych atutem […]
Bezpłatne korzystanie z naszych usług […]
Dostęp do platformy językowej […]
Wyjazdy integracyjne i imprezy...

3 dni temu od: pl.talent.com

Zobacz więcej

Podobne oferty pracy

Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT) Wieliczka

Fiberlink - Wieliczka

Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem Dostęp do platformy...

Logowanie przez

Opcje

Podziel się