288 Praca Obsługa klienta Modlnica - Strona 8
-
Product Owner - CommandCentral Evidence Motorola Solutions - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl This position will be responsible for filling the agile product owner role for the CommandCentral Evidence product. In this role, the... 12 dni temu
-
Collection Specialist with Spanish Ecolab - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl Ecolab is committed to fair and equal treatment of associates and applicants and furthering the principles of Equal Opportunity to... 12 dni temu
-
Trading Services Analyst with Swedish Advisory Group TEST Human Resources - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl Confidence to employ basic maths skills, particularly mental arithmetic Dealing and executing trades for our clients over the phone... 11 dni temu
-
Contact Center Traffic Analyst I Sabre - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl EXPERIENCE- Minimum 1 year related experience. Understanding of the call/contact center's staffing availability and call volumes. Proficient... 12 dni temu
-
Doradca Klienta – niepełny etat Lovisa - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl Lovisa to firma zajmująca się sprzedażą modnej biżuterii w atrakcyjnej cenie. Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie... 11 dni temu
-
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta – Kraków ZOLTOS.PL - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl w celu wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe... 13 dni temu
-
Lider Zespołu HalfPrice - Kraków Futura Park CCC Group - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl otwartość na współpracę oraz udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej Nasze wymagania: 12 dni temu
-
Comer Care Delivery Specialist in HR Services with English and Turkish Alight - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl We offer programs and plans for a healthy mind, body, wallet and life because it’s important our benefits care for the whole person... 14 dni temu
-
Specjalista ds. Eventów Kärcher SP. z.o.o. - Kraków, Lesser Poland Voivodeship, pl Min. 3 lata doświadczenia w obszarze administracyjnym - doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją, prowadzeniu rejestrów (np. umów)... 14 dni temu
-
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego Leroy Merlin - Wieliczka, Lesser Poland Voivodeship, pl Wnieś swoją historię, pomysły i doświadczenie do zielonej Ekipy. Wczoraj
Top regiony
- Kraków (307)
- Dąbrowa Górnicza (17)
- Andrychów (8)
- Jaworzno (7)
- Oświęcim (6)
- Zawiercie (6)
- Mysłowice (6)
- Chrzanów (5)
- Więcej