Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia IT

  • Firma:

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

  • Region:

    Pila, Greater Poland Voivodeship, pl

Wsparcie procesu zarządzania smartfonami i sprzętem IT, w tym konfigurację, wymianę oraz ewidencję; […]
Obsługa zgłoszeń klientów wewnętrznych w systemie ITSM w zakresie zarządzania incydentami oraz realizacji wniosków; […]
Jesteś nastawiony pro-kliencko - mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta wewnętrznego; […]
Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś osobą mobilną (posiadasz własny samochód) / wsparcie sklepu Piła i Poznań Suchy Las. […]
Dostęp do technologii - nie mamy ograniczeń - pracujemy na rozwiązaniach wysoko ocenianych przez Gartnera; […]
Możliwość udziału w programach...

8 dni temu od: pl.talent.com

Podobne oferty pracy