Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia IT
-
Firma:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
-
Region:
Pila, Greater Poland Voivodeship, pl
Wsparcie procesu zarządzania smartfonami i sprzętem IT, w tym konfigurację, wymianę oraz ewidencję; […]
Obsługa zgłoszeń klientów wewnętrznych w systemie ITSM w zakresie zarządzania incydentami oraz realizacji wniosków; […]
Jesteś nastawiony pro-kliencko - mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta wewnętrznego; […]
Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś osobą mobilną (posiadasz własny samochód) / wsparcie sklepu Piła i Poznań Suchy Las. […]
Dostęp do technologii - nie mamy ograniczeń - pracujemy na rozwiązaniach wysoko ocenianych przez Gartnera; […]
Możliwość udziału w programach...
8 dni temu od: pl.talent.com
Podobne oferty pracy
- Specjalista/Specjalistka ds. Wsparcia IT PwC - Warsaw, Masovian Voivodeship, pl
- Specjalista/ Specjalistka ds. wsparcia IT Leroy Merlin Polska - Poznań
- Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT PwC - Warszawa, mazowieckie
- Specjalista/ Specjalistka ds. sieci IT Tauron Polska Energia S.A. - Katowice, Polska
- Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Wsparcia Użytkowników COI - Centralny Ośrodek Informatyki - Warszawa, Polska