Service Desk Agent 1st Line German with English
-
Firma:
KNAUF IT SERVICES POLSKA SP. Z O.O.
-
Region:
Katowice, Silesian Voivodeship, pl
Działanie jako pierwszy punkt kontaktu poprzez infolinię, e-mail oraz system zgłoszeń.
Badanie, rozwiązywanie lub eskalowanie zgłoszonych problemów, z naciskiem na osiągnięcie wysokiego wskaźnika rozwiązań na pierwszym poziomie wsparcia. […]
Rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz eskalowanie ich w razie potrzeby. […]
Minimum 1 rok doświadczenia w zakresie wsparcia infrastruktury IT, serwisu Service Desk lub odpowiedniego wsparcia desktopowego. […]
Fitness i zdrowie: Zniżki na różne zajęcia sportowe i rekreacyjne, aktywne promowanie zdrowia, prywatna opieka zdrowotna, bezpieczeństwo...
Wczoraj od: pl.talent.com
Podobne oferty pracy
- KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT.C Raków, Polska
- Cysterna ADR 4/2 lub 3/1 2900/3100 E na rękę, niemiecka umowa, Kierowca CE C+E Agencja Nordvarg - Nowa Słupia, Polska
- Kierowca międzynarodowy kat. C+E PIOTR ŚWIĘTEK - Busko-Zdrój, Świętokrzyskie