Specjalista ds. Wsparcia Serwisu IT (druga linia wsparcia)
-
Firma:
ADVANCED PROTECTION SYSTEMS S.A.
-
Region:
Gdynia, Pomeranian Voivodeship, pl
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez serwisantów terenowych IT.
Pomoc w konfiguracji i obsłudze systemów IT używanych w codziennej pracy serwisowej. […]
Tworzenie dokumentacji rozwiązań problemów technicznych dla serwisantów oraz użytkowników końcowych. […]
Dokumentowanie powtarzających się problemów i proponowanie ich automatyzacji. […]
Zdolności komunikacyjne pozwalające na profesjonalny kontakt z klientem i zdalne wsparcie serwisantów. […]
Pakiet benefitów: dofinansowanie do studiów/kursów, szkolenia, program poleceń pracowniczych, dofinansowanie do Multisport...
8 dni temu od: pl.talent.com
Podobne oferty pracy
- Senior Backend Developer M W D Kuehne Nagel - Psary, Silesian Voivodeship, pl
- Global IT Security Engineer HABASIT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Czeladź, Silesian Voivodeship, pl
- It security & compliance consultant Reply Polska Sp. Z O. O. - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
- IT Security Specialist @ Capgemini Polska Sp. z o.o. Capgemini Polska Sp. z o.o. - Katowice, Silesian Voivodeship, pl
- Senior IT Security Specialist ArcelorMittal BCOE - Dąbrowa Górnicza